Jippi, jeg er finalist i kampen om å bli årets mammablogger!

Jippi! Jeg kunne nesten ikke tro det når mailen fra Mammanett.no kom på mandag. Jeg hadde fått mange nok stemmer til å bli finalist i kampen om å få den fantastiske tittelen Årets Mammablogger!

Av 65 andre mammabloggere, er vi nå 15 igjen i kampen, og nå er det kun opp til juryen å bestemme hvem som skal vinne heder og ære og en hel haug med kule premier! (Tenk om jeg vinner en premie, det hadde vært så utrolig gøy!!)

Men siden det er alle dere blogglesere som har stemt meg fram, er det på plass med et stort
TUSEN TAKK!!
Hadde det ikke vært for alle stemmene fra de som leser bloggen, folk som har støttet meg på Facebook, familie, venner og bekjente, og ikke minst fra alle de i Narvik som har lest Fremover og blitt obs på avstemningen, så hadde jeg nok aldri klart det!

Derfor et ekstra tusen takk til alle i Narvik og til Fremover som har skrevet om meg! Det gleder veldig å få støtte fra byen man kommer fra.

Fremover har også skrevet en liten notis om at jeg har kommet til finalen. Det kan du lese her!

Og så skrev de om meg når jeg hadde blitt nominert. Det kan du lese mer om her!

Det hele avgjøres 27. februar, så nå sitter jeg med kryssede tær og fingre og venter på den store avsløringen om hvilken plass man har kommet på! (Og i mellomtiden må jeg vel finne ut noen måter å smiske med juryen på, det har i hvert fall vært en god del smisking fra pappabloggernes side. Kanskje det må settes inn et gir til der fra min side…)
Og takk til min kjære som støtter meg i alt jeg gjør!

Kommentarer

Populære innlegg