Fikk svar på tiltale

Sverre i sin nye vinterdress fra Didriksons 1913.

For en uke siden  blogget jeg om hvor stressende det var å få foreldrebibelen "Foreldre og barn" i posten, og ikke minst om min tvil om jeg faktisk hadde kommet hjem med rett parkdress, - den som hadde vunnet årets vinterdress-test.

Vel det gikk ikke mange dagene før jeg fikk svar på det jeg lurte på. Jeg sendte nemlig en mail om innlegget mitt til redaktøren av "Foreldre og barn", og da fikk jeg et veldig hyggelig svar.

Hei Beate, så morsomt! Vi fikk oss en god latter her på kontoret, samtidig er det jo fint å se at folk tar testene seriøst, vi bruker mye tid og ressurser på dem (det koster kr 70.000 å få vinterdressene testet på laboratoriet.)
Håper du blir fornøyd med ny dress og at du får en fin og varm vinter med guttene dine.

Hilsen Mari


... som heter Midtstigen til etternavn og er redaktør i "Foreldre og barn".

For å hjelpe meg med problemet om det var rett dress eller ikke, gikk det noen mailer fram og tilbake i redaksjonen der, og plutselig havnet denne i innboksen min:






Hei på deg J

For en fornøyelig blogg å lese JJ En ivrig Best i Test kunde… J

Jeg representerer firmaet Didriksons1913 og ønsker å bekrefte at du har kjøpt Best i Test dressen Theron. Fin gutt i fin dressJ Beklager at navnet forvirrer, men Theron Coverall er det internasjonale navnet på dressen da denne dressen blir distribuert til flere land i Europa. Her i Norge bruker vi Theron parkdress navnet.

Lykke til med dressen!!

Ønsker deg en fin dag og etter hvert en fin vinter JJJ

Med vennlig hilsen
GRETHE Holen (Markedssjef i Didriksons 1913)

Så da vet dere det også, mine kjære lesere. Dere kan trygt løpe og kjøpe denne dressen. Nesten som jeg gleder meg til det blir kaldere i været slik at store gutten min får brukt den. Den var jo så fin.

Og oppfordringen til redaktøren i "Foreldre og barn" blir å fortsette å bruke penger på produkttester! Da skal jeg også fortsette å abonnere på bladet!




Kommentarer

Populære innlegg